Re: [GNOME] Actualització del damned-lies

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
div maig 4 18:38:13 CEST 2007

 #: ../gnome-modules.xml.in.h:56
-#, fuzzy
 msgid "Iagno Manual"
-msgstr "Manual de l'Epiphany"
+msgstr "Manual de l'Iagno"

-- del Iagno (jo crec que I sona com a consonant...)

 #: ../gnome-modules.xml.in.h:84
-#, fuzzy
 msgid "glChess Manual"
-msgstr "Manual del geyes"
+msgstr "Manual del gIChess"

-- glChess (has posat una I majúscula en comptes de L, tot i que en
arial es veuen iguals)

 #: ../gnome-modules.xml.in.h:80
 msgid "Weather Report Manual"
-msgstr "Manual d'informe del temps"
+msgstr "Manual de l'informe del temps"

-- Manual de l'oratge ? (em penso que s'ha traduït així l'applet)

Salut!

El 03/05/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: