Re: [GNOME] Traducció Kino

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
div maig 4 18:27:59 CEST 2007

Bones Joan,

El 04/05/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> Hola gent,
>
> Tot i no ser part del Gnome, he pensat que era un programa GTK molt
> utilitzat i he fet la seva traducció al català. Així que us adjunto la
> traducció del Kino a veure què us en sembla.
>
> Ara ja torno a estar lliure per a fer noves traduccions del gnome, així que
> ja em direu quina puc fer. Si pot ser algunes curtetes com el accerciser,
> gnome-scan o byzanz.

Gnome-scan i byzanz ja estan assignats; si vols fer l'accerciser,
perfecte. També pots completar aquest:

http://l10n.gnome.org/POT/nautilus-share.HEAD/nautilus-share.HEAD.pot

Bona feina!
--
Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com