[gnome] revisió del gnome-utils

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dij maig 3 22:58:12 CEST 2007

Bones,

Bona feina!  Només unes cosetes:

#: ../baobab/data/baobab.schemas.in.h:7
msgid "Whether the status bar at the bottom of main window should be
visible."
msgstr ""
"Si la barra d'estat a baix de tot de la finestra principal s'hauria de
veure."

*** Jo diria: "(Indica) Si la barra d'estat a la part inferior de la
finestra principal s'ha de veure"

#: ../gnome-dictionary/data/gnome-dictionary-preferences.glade.h:11
msgid "_Print font:"
msgstr "Ti_pus de lletra per imprimir:"

*** per a

#: ../gnome-screenshot/screenshot-xfer.c:104
msgid "Preparing to copy"
msgstr "S'està preparant per copiar"

*** per a

#: ../gsearchtool/gsearchtool.c:989
msgid "(stopped)"
msgstr "(parat)"

*** aturat?

#: ../gsearchtool/gsearchtool.c:2946 ../gsearchtool/gsearchtool.c:2947
msgid "Enter a filename or partial filename with or without wildcards."
msgstr "Introduïu el nom sencer o parcial del fitxer amb o sense
comodins."

*** amb comodins o sense

#: ../logview/main.c:59
msgid " - Browse and monitor logs"
msgstr " - Navega i monitoritza els registres"

*** Navegueu i monitoritzeu

salut,

El dc 18 de 04 del 2007 a les 19:15 +0200, en/na gil forcada va
escriure: