[GNOME] silky

gil forcada gilforcada a guifi.net
dim maig 1 10:58:10 CEST 2007

bones de nou,

no em vull fer pesat ni molt menys, però si es la teva primera
traducció, un fitxer de gairebé 400 línies se't pot fer molt pesat, tot
i així, pots anar traduint i enviant el que portes fet (per exemple quan
portis 50 cadenes o així) perquè si fas algunes errades de context, de
sintaxi, etc etc

un parell de recomanacions: llegeix-te la guia d'estil i tingues a mà el
recull de termes i a més a més si et pots baixar el programa i anar
mirant la interfície gràfica per veure per on pot parar el text millor
que millor

vagi bé la traducció!

El dt 01 de 05 del 2007 a les 10:12 +0200, en/na Xavi salvat lozano va
escriure: