[GNOME] manual del cerca fitxers (gsearchtool)

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dll jun 25 10:52:29 CEST 2007

Bones Gil,

El 11/06/07, Xavier Conde Rueda <xavi.conde a gmail.com> ha escrit:
> Bones,

> Val, vols fer-ho tu? Si no ho canvio jo mateix.

Ja he actualitzat la traducció del gnome-utils. En la darrera
traducció, les cadenes ja estaven corregides.

Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com