[GNOME] errada al gestor d'usuaris

dim jun 19 18:16:29 CEST 2007

Bones Gil,

Un parell de coses que pots provar:

* Si no fas servir el tema per defecte, prova de canviar temporalment
el tema que fas servir per el per defecte, no sigui que l'error vingui
del tema, que a vegades controla com es mostren (color, etc.) els
'tooltips'.

* Desinstal·la el "language pack" català (Sistema>Administració>Suport
d'idioma) i torna'l a instal·lar. No seria el primer cop que ho he
hagut de fer perquè de sobte algunes aplicacions em surten no
traduïdes...

Això és tot el que se m'acudeix per ara.

El 19/06/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit: