[GNOME] Correció del Byzanz (3)

gil forcada gilforcada a guifi.net
div jun 8 23:33:44 CEST 2007

qualsevol fitxer de http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-2-20 (has
de prémer el botó de descàrrega, el nom del fitxer et porta al mòdul on
hi ha les versions i idiomes

algunes correccions:

msgid "Use this method as the default method for recording. Must be one
of \"screen\" for recording the whole screen, \"area\" for selecting an
area or \"window\" to select a window."
msgstr "Utilitza aquest mètode com a mètode per defecte
d'enregistramnet. Ha de ser «screen» per a enregistrar la pantalla
una finestra. "

-- ... d'enregistrament (hi ha una falta) per defecte.
-- el «àrea» ha d'anar sense accent ja que és una variable del programa
(igual com window o screen)

msgid ""
"\"%s\" could not be saved.\n"
"The error that occured was: %s"
msgstr ""
"\"%s\" No s'ha pogut desar.\n"
"L'error que s'ha produït ha estat: %s"

i així pensar com hauria de quedar la frase, hi has de deixar %s tot i
així eh)

msgid "Byzanz requires a 24bpp or 32bpp depth for recording. The current
resolution is set to %dbpp."
msgstr "El Byzanz requereix una profunditat de 24bpp o 32bpp per a
l'egistrament. La resolució actual és de %dbpp."

-- enregistrament

msgid "translator-credits"
msgstr "Crèdits de traducció «Xavi Salvat Lozano
<dj_radikal7 a hotmail.com>»"

-- només hi has de posar "Xavi Salvat Lozano <dj_radikal7 a hotmail.com>"
sense cometes ni històries :)

msgid ""
"Could not prepare recording.\n"
"Most likely the Damage extension is not available on the X server or
the file \"%s\" is not writable.\n"
msgstr ""
"No s'ha pogut preparar l'enregistrament.\n"
"Segurament no disposeu de l'extensió Damage en el servidor d'X, o no es
pot escriure en el fitxer \"%s\".\n"

-- «%s»

bona feina!

El dv 08 de 06 del 2007 a les 19:14 +0200, en/na Xavi salvat lozano va
escriure: