[GNOME] CPU o UCP ?

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dij jun 7 11:29:02 CEST 2007

Hola Gil,

El 07/06/07, gil forcada <gilforcada a guifi.net> ha escrit:
> bones,
>
> tot traduint documentació de les miniaplicacions m'he trobat que la del
> monitor del sistema (que acabo d'enviar) tradueix CPU per UCP (unitat de
> control de procés), però en canvi la miniaplicació de l'escalat de
> freqüència de la CPU, com podeu veure respecta la forma anglesa
>
> al recull no hi veig cap entrada al respecte, ara que es comenta que es
> farà una nova versió, potser estaria bé resoldre aquest tema, si algú
> que estigui a la llista del recull en pot fer un reenviament ...
>
> els mòduls afectats per tot plegat suposo que no passarien del
> [...]

Jo sóc partidari de fer servir el terme emprat més comunament, sigui
un manlleu o no. Per això prefereixo repositori, llibreria, CPU,
software, live CD, etc, perquè és un vocabulari tècnic arrelat en l'ús
de la majoria de persones, i no crec que s'hagi de canviar aquest ús.
Tanmateix, procuro fer servir els termes del recull, encara que no hi
estigui d'acord.

Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com