[GNOME] Re: Documentació del Tomboy

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dim jun 5 20:36:45 CEST 2007

Gràcies!

Una cosa:

> Seria interessant que quan traduíssiu la documentació comprovessiu si hi ha un
> directori figures o semblant amb imatges i també fessiu les captures de
> pantalla o elements gràfics corresponents traduïts al català. Respecteu els
> noms de fitxers, resolucions i formats que usi l'original anglès.
>
> En aquest cas veure: http://svn.gnome.org/svn/epiphany/trunk/help/C/figures/

Jo vaig fer totes les captures de pantalla del Tomboy. Les vaig enviar
amb el primer fitxer (abans de les correccions); però no sabia quins
noms els havia de posar, als fitxers...  Ho miro a l'SVN i torno a
enviar les imatges amb els noms de fitxer corresponents?

salut,

El dl 04 de 06 del 2007 a les 12:33 +0200, en/na Jordi Mas va escriure: