[GNOME] Error al gedit

diu jun 3 23:03:15 CEST 2007

Hola Joan,

El 03/06/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit:
> Hola,
>
> Com he comentat a la traducció del gnome-subtitles, m'he fixat en un parell
> d'errors del gedit:
>
> Apareix el literal "Cerca cap en_rrere". M'acabo d'adonar que la versió del
> repositori és correcta, s'ha corregit fa poc?

Això ja fa temps que es va corregir a l'svn. Depèn de la distribució
que facis servir potser encara no hi ha arribat la correcció.

De totes maneres, sempre que vegis alguna errada d'aquestes,
compara-ho amb el que hi ha a http://l10n.gnome.org a la branca HEAD,
ja que a vegades ja està corregit.

> La traducció de "Wrap around" no crec que sigui "Ajustament", hauria de ser
> "Cerca a tot el text", "Continua des de l'inici" o alguna cosa similar.

Això també ho vaig comentar a la llista fa temps i es va corregir a l'svn:

http://www.mail-archive.com/gnome@www.softcatala.net/msg02656.html

També hi havia un altre correu que vaig enviar el 15 d'abril en
referència a aquest tema, però ara mateix no el trobo a l'arxiu.

Salut!,