[GNOME]Evolution-gcong-ldap-backend

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dll jul 30 22:34:53 CEST 2007

Ep,

El dl 30 de 07 del 2007 a les 09:31 +0200, en/na Xavi salvat lozano va
escriure:
> No vaig poder pujar-lo en l'últim missatge, ho sento^^u. Aqui esta
> correguit.

msgid "Failed to get configurion file path from '%s'"
msgstr "S'ha produït un error en obtenir el fitxer de configuració del
camí «%s»"

Crec que potser hauria de ser:
"S'ha produït un error en obtenir el camí al fitxer de configuració de
«%s»"

En qualsevol cas, em sembla que en aquesta frase no s'hauria de traduir
"from" per "des de", sinó simplement per "de", o en tot cas "a partir
de".

He pujat el fitxer que adjuntaves.

Bona feina, Xavi!

Salut,