[GNOME] Traduccions del GIMP 2.3

gil forcada gilforcada a guifi.net
diu jul 29 00:45:31 CEST 2007

bones Quim,

algunes observacions:

+msgid "_Crop to Selection"
+msgstr "Escapça la selecció"

-- si fos el que has traduït llavors seria «crop selection» no? ara no
se m'acudeix com deixar-ho en català ...

+msgid "_Reset Keyboard Shortcuts to Default Values"
 msgstr "_Recupera les dreceres de teclat per defecte"

-- m'agrada més «predeterminades» però com tot són gustos

 msgid "'%s:' is not a valid URI scheme"
-msgstr ""
+msgstr "'%s:' no és un format URI vàlid URI"

+msgid "Error writing to '%s': %s"
+msgstr "S'ha produït un error en escriure '%s': %s"

-- igual com abans es una preferència, però en aquest cas millor si es
posa «» per tenir més homogeneïtat

+msgid "_Use intensity algorithm"
+msgstr "_Utilitza l'algoritme d'intensitat"

-- si no vaig errat és "algorisme" no?

+msgid "Image width is larger than GIMP can handle."
+msgstr "L'amplada de la imatge és més gran del què el GIMP pot
gestionar"

+msgid "Image height is larger than GIMP can handle."
+msgstr "L'alçada de la imatge és més gran del què el GIMP pot
gestionar"

-- punt final

+msgid "Image Offset"
+msgstr "Marge"

-- és correcte? em refereixo a que pel context es podria entendre, però
es per si ja ho has fet expressament o es una errada

nota: he vist que en algun dels fitxers has canviat l'adreça del
projecte ... si ho fas en un, millor fer-ho a tots ;)

bona feina!!

El ds 28 de 07 del 2007 a les 18:44 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: