[GNOME] missatge en copiar

dij jul 26 21:05:04 CEST 2007

Bones Sílvia,

part de la cadena en qüestió prové del Nautilus:

#: ../libnautilus-private/nautilus-file-operations.c:853
#, c-format
msgid "Error \"%s\" while copying \"%s\"."

però si no m'equivoco, el primer «%s» (la cadena d'error) prové del gnome-vfs:

#. GNOME_VFS_ERROR_NOT_SUPPORTED
#: ../libgnomevfs/gnome-vfs-result.c:52
msgid "Unsupported operation"
msgstr "Operació no implementada"

Així doncs, sembla ser que això ja està corregit al HEAD del
gnome-vfs, però no pas encara a l'Ubuntu Feisty (extracte del fitxer
/usr/share/locale-langpack/ca/LC_MESSAGES/gnome-vfs-2.0.mo amb el
msgunfmt):

msgid "Unsupported operation"
msgstr "Operació no suportada"

En resum, diria que no s'ha de fer res al Gnome. El que es pot fer és
actualitzar la versió del Feisty [1] perquè estigui sincronitzada amb
el HEAD del Gnome. Ja me n'encarrego de fer-ho. Ho comentaré a la
llista de l'Ubuntu un cop estigui fet.

Tot i això, com que al Feisty sembla ser que no es fan actualitzacions
regulars dels language-packs, només veuràs els canvis si tens les
actualitzacions diàries dels language-packs activades. Les
instruccions per fer-ho:

https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-l10n-ca/2007-May/000471.html

[1] https://translations.launchpad.net/ubuntu/feisty/+source/gnome-vfs2/+pots/gnome-vfs-2.0/ca/

El 26/07/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: