[GNOME] missatge en extreure dispositius

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dij jul 26 12:06:35 CEST 2007

Hola,

L'altre dia en intentar extreure el llapis USB, em va aparèixer un
missatge amb un parell de cosetes que estaria bé canviar. Vaig enviar un
missatge a la llista de l'Ubuntu, però em van dir que el mòdul era el
gnome-mount. Ho acabo de comprovar al damned lies:

#: ../src/gnome-mount.c:1472
msgid "Writing data to device"
msgstr "S'està escrivint dades al dispositiu"

#: ../src/gnome-mount.c:1473
#, c-format
msgid ""
"There is data that needs to be written to the device %s before it can be "
"removed. Please do not remove the media or disconnect the drive."
msgstr ""
"S'ha d'escriure dades al dispositiu %s abans que aquest pugui ser extret.No "
"extreieu el medi ni desconnecteu la unitat."

S'està escrivint dades al dispositiu
S'ha d'escriure dades al dispositiu USB abans que aquest pugui ser
extret. (...)

*** Tot i que, en una discussió anterior es va arribar a la conclusió que "s'està escrivint" és correcte, ja sabeu que jo
prefereixo, de bon tros, "S'estàn escrivint".
***Jo diria "abans de poder extreure'l.

Què en penseu? Algú ho pot canviar?

Salut!