[GNOME] Traducció divifund

gil forcada gilforcada a guifi.net
dic jul 25 17:44:02 CEST 2007

també hi ha el poedit que es força millor que no pas el gtranslator i el
kbabel que es a dia d'avui potser el millor (tot i que t'obliga a
instal·lar les dependències de kde, però això ja va a gustos)

jo personalment també prefereixo treballar amb el gedit, d'aquesta
manera vaig veient les cadenes per mi mateix i puc tenir en altres
pestanyes la guia d'estil, el recull, algun glossari, la memòria de
traducció, etc etc

a més amb el cercador que et surt amb Ctrl+K veuràs com amb un moment
tens tot el que cerques i més :)

salut!
El dc 25 de 07 del 2007 a les 16:42 +0200, en/na Sílvia Miranda va
escriure: