[GNOME] Traducció divifund

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dic jul 25 14:41:56 CEST 2007

Hola Oriol,

Bona feina!

Et comento les coses que he vist; no t'espantis quan vegis que hi ha
força comentaris; això ens passa a tots al començament (per això
comencem amb fitxers petits, per familiaritzar-nos amb la manera de
traduir i amb la terminologia).

En primer lloc, has d'emplenar la informació de la capçalera. Si et
mires el missatge que en Joan va enviar ahir referent al banter, et
faràs a la idea de com ha de quedar :)

(això ens hauríem de recordar de dir-ho a tothom que comença, perquè,
evidentment, ningú no ho sap)

Pel que fa a la traducció:

#: ../DivifundClass.py:407 ../DivifundClass.py:1384
msgid "Budget for Period "
msgstr "Pressupost per periodi"

*** periode

#: ../DivifundClass.py:408 ../DivifundClass.py:436 ../DivifundClass.py:1387
msgid "Budget for Year "
msgstr "Pressupost per any"

#: ../DivifundClass.py:409 ../DivifundClass.py:1390
msgid "Direct Debit  "
msgstr "Domiciliació bancària"

*** falta un espai abans de tancar cometes (no sé què hi pinta, però
vaja)

#: ../DivifundClass.py:423
msgid "Cash or Direct Debit "
msgstr "En metàlic o per Domiciliació Bancària "

*** domiciliació bancària

#: ../DivifundClass.py:435
msgid "Next due Date "
msgstr "Próxima data de venciment"

*** Pròxima / Propera

#: ../DivifundClass.py:437
msgid "Amount needed to be Saved "
msgstr "Suma necessària per ser desat"

*** Suma necessària perquè es desi / per a desar ?

#: ../DivifundClass.py:931
msgid "You have entered an invalid date \n"
msgstr "Tu has donat una data incorrecta \n"

*** Heu donat (quan l'ordinador parla a l'usuari, el tracta de vós)
Les cadenes posteriors tenen el mateix tipus d'error.

#: ../DivifundClass.py:944
msgid "Error in Number"
msgstr "Error al Número"

*** nombre (i potser millor "Hi ha un error al nombre")

#: ../DivifundClass.py:949
msgid "You have entered an invalid number \n"
msgstr "Has introduït un número incorrecte \n"

#: ../DivifundClass.py:951
msgid ""
"\n"
" Please reenter a valid number. \n"
msgstr "\n"
" Torna a introduïr un número vàlid. \n"

*** nombre

#: ../DivifundClass.py:1046
msgid ""
"The current document has not been saved.\n"
" If you do not save now some changes will be lost. \n"
" Do you wish to save your document now?"
msgstr "El document no ha estat guardat.\n"
" Si tu no deses ara alguns canvis es perdran. \n"
" Vols desar el teu document ara?"

*** No s'ha desat el document. (en català no es fa servir tant la
passiva)
*** Si no el deseu ara es perdran alguns canvia (2a persona plural / no
cal posar-hi el pronom)
*** Voleu desar ara el document? (2a persona plural / sovint podem
prescindir del possessiu)

#: ../DivifundClass.py:1238 ../DivifundClass.py:1277
msgid "Yes"
msgstr "Si"

*** Sí

#: ../DivifundClass.py:1830
msgid ""
"From your budget and the amount you've already spent, you will need to
have "
"saved"
msgstr "Del teu pressupost y de la suma que has gastat, tu necessitaràs
tenir desat"

#: ../glade/divifund.glade.h:34
msgid ""
"From your budget and the amount you've already spent, you will need to
have "
"saved xxxx by the date yyyy"
msgstr "Des del teu pressupost i de la suma que portes gastada, tu
necessitaràs tenir desat xxxx a la data yyyy"

*** Del pressupost i de la quantitat que ja heu gastat, haureu d'haver
desat (de fet, no l'entenc gaire, aquesta frase. Algun entès?)

#: ../DivifundClass.py:2132
msgid "Choose File for Import"
msgstr "Escull fitxer per Importar"

*** Escull un fitxer per importar (en català no utilitzem tant la
majúscula)

#: ../DivifundClass.py:2234
msgid "yes"
msgstr "si"

*** Sí

#: ../DivifundClass.py:2345
msgid ""
"Divifund is a personal finance program. \n"
" (C) Martin Sevior <msevior a physics.unimelb.edu.au> \n"
" This program is Free Software licensed under the Lesser General Public
"
"License (LGPL) \n"
msgstr "Divifund és un programa de finances personal. \n"
" (C) Martin Sevior <msevior a physics.unimelb.edu.au> \n"
" Aquest programa és Programari Lliure llicenciat sota la LGPL \n"

*** programari lliure
*** l'LGPL

#: ../exportAbiWord.py:221
msgid ""
"You do not have the AbiWord Word processor installed on your system.
\n"
" You can download this excellent and free Word Processor from
http://www."
"abisource.com"
msgstr "Tu no tens el processador de textos AbiWord instal·lat al teu
sistema. \n"
" Tu pots descarregar aquest magnífic processador de textos lliure des
de http://www.abisource.com"

*** No teniu instal·lat el processador de textos AbiWord.
*** Podeu descarregar....

#: ../glade/divifund.glade.h:6
msgid "Amount needed at date"
msgstr "Suma necessitada a data"

*** necessària per a la data

#: ../glade/divifund.glade.h:14#: ../glade/divifund.glade.h:15
msgid "Create New Budget"
msgstr "Crea un nou pressupost"
msgid "Clear all properties from the composer region"
msgstr "Neteja totes les propietats des de "
*** la zona de composició

#: ../glade/divifund.glade.h:15
msgid "Create New Budget"
msgstr "Crea un nou pressupost"

*** pressupost nou (sempre millor l'adjectiu al darrere)

#: ../glade/divifund.glade.h:28
msgid "Export AbiWord"
msgstr "Exporta des de AbiWord"

#: ../glade/divifund.glade.h:29
msgid "Export Gnumeric"
msgstr "Exporta des de Gnumeric"

*** des de l'AbiWord, des del Gnumeric (els programes, amb l'article al
davant)

#: ../glade/divifund.glade.h:43
msgid "Number of Scheduled Payments"
msgstr "Número de pagaments programats"

*** Nombre (número= només quan és una sèrie.)

#: ../glade/divifund.glade.h:48
msgid "Recently used MyBudget files"
msgstr "Arxius MyBudget usats recentment"

*** Fitxers

#: ../glade/divifund.glade.h:49
msgid "Replace"
msgstr "Canvia"

*** Reemplaça

#: ../glade/divifund.glade.h:50
msgid "Replace the selected item with the composed properties"
msgstr "Canvia l' ítem seleccionat amb les propietats redactades"

*** Reemplaça l'element

#: ../glade/divifund.glade.h:61
msgid "To"
msgstr ""

#: ../glade/divifund.glade.h:65
msgid "Yearly Total expenses"
msgstr "Gasts totals anual"

*** Despeses

Si tens algun dubte, no dubtis a demanar-lo :)

Bona feina!!!

Salut,

El dc 25 de 07 del 2007 a les 13:42 +0200, en/na Oriol Rivera va
escriure: