[GNOME] Metode d'enviament i nom de l'arxiu

gil forcada gilforcada a guifi.net
dim jul 24 19:16:15 CEST 2007

normalment s'envia amb l'assumpte: «traducció del Banter»

en quan al nom del fitxer deixa el mateix que té a les estadístiques, o
sigui banter.HEAD.ca.po tot i que això tampoc importa massa, perquè el
que envii la traducció al SVN del mòdul ja li canviarà el nom

ara que has fet la teva primera traducció i que no has afegit altres
cadenes no importa, però quan facis correccions a altres traduccions o
agafis traduccions ja començades a més a més d'enviar la traducció
(el .po vaja) també hauries d'enviar un "diff" amb els canvis fets

per fer-ho, des de la línia d'ordres escriu:
diff -u fitxer_vell.po fitxer_nou.po > fitxer.diff

això et generarà un fitxer.diff amb els canvis, si te'l mires ja veuràs
com va

ara quan enviïs la traducció ja te la revisarem ;)

salut!

El dt 24 de 07 del 2007 a les 18:54 +0100, en/na mma1137 a edu365.cat va
escriure: