Re: [GNOME] Documentació del gnome-power-manager

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dis jul 14 13:43:51 CEST 2007

Hola Joan,

aquí tens un diff amb les meves correccions, és força llarg i per això
te l'adjunto comprimit. Quan estigui corregit demana més mòduls,
aquesta traducció està molt bé i era molt complicada.

Bona feina amb la documentació!

El 14/07/07, Joan <jodufi a gmail.com> ha escrit: