Re: [GNOME] Documentació gnome-panel

dic jul 11 20:54:15 CEST 2007

Bones,

la resta que complementa el meu correu de fa uns minuts:

#: C/workspace-switcher.xml:41(remark)
msgid "One day we should remove it completely, say in a couple of
release cyles."
msgstr "Un dia s'hauria d'eliminar completament, això podria ser
dintre d'un parell de cicles de llançament."

#: C/window-list.xml:40(remark)
msgid "One day we should remove it completely, say in a couple of
release cyles."
msgstr "Un dia s'hauria d'eliminar completament, això podria ser
dintre d'un parell de cicles de llançament."

-- Algun dia
-- «potser d'aquí a un parell de cicles de llançament»

#: C/window-list.xml:39(remark)
msgid "This file has been created when we migrated the window list
docs to the User Guide in March 2007."
msgstr "Aquest fitxer es va crear quan es van migrar els documents de
la Llista de finestres a la guia d'usuari el març del 2007."

-- traslladar els documents
-- cap a la guia

#: C/window-list.xml:33(para)
msgid "The Window List enables you to manage the windows that are open
on the GNOME Desktop. Each window is represented by a button in the
panel in which this applet is located."
msgstr "La Llista de finestres us permet gestionar les finestres que
estan obertes a l'escriptori GNOME. Cada finestra està representada
per un botó en el panell on està ubicada aquesta miniaplicació."

El 11/07/07, David Planella <david.planella a googlemail.com> ha escrit: