[GNOME] Fitxers i correccions pendents

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic jul 4 14:20:36 CEST 2007

En/na f.dorca a filnet.es ha escrit:
> Hola nois,
>
> Em temo que segueix estant malament. Demano que el mestre Quico o l'Anna
> em corregeixin
> si m'equivoco.
>
> on hi hauria d'haver:
>
> #: ../applets/clock/clock.c:1073
> msgid "%A, %B %d %Y"
> msgstr "%A, %d de %B del %Y"
>
> No és "dilluns, 4 de gener DEL 2007" sinó "dilluns, 4 de gener DE 2007"
> Per tant la cadena correcta serà

Francesc,

Les dues formes són correctes. L'Anna Grau em diu:

Totes dues formes són adequades. Potser en el pla escrit, en contextos més
formals i sobretot de caràcter administratiu, s'ha fet servir més la forma
servir, s'ha de ser coherent pel que fa a la presència o l'absència d'article
davant dels anys.

En principi jo ho deixaria com ho tenim ara al dipòsit SVN.

Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/