[GNOME] revisió completa del gconf

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dic ago 29 21:30:48 CEST 2007

El dt 28 de 08 del 2007 a les 00:03 +0200, en/na gil forcada va
escriure:
> bones,
>
> com que tenia tota la tarda m'he revisat de pe a pa tot el gconf i el
> resultat n'és aquest diff de unes 2000 línies :)

veig que has canviat totes les cadenes de l'estil "al directori" per "en
el directori". Vols dir que és correcte això? No dic pas que estigui
malament, però si ho poguessis argumentar em seria més fàcil d'entendre,
ja que potser llavors hauríem de canviar la guia d'estil:

http://www.softcatala.org/projectes/eines/guiaestil/guiaestil.htm#2.13.%
20prep

Salut!

/Josep