[GNOME]Nova traducció

Josep Puigdemont josep.puigdemont a gmail.com
dis ago 11 18:27:00 CEST 2007

El dl 06 de 08 del 2007 a les 16:30 +0200, en/na gil forcada va
escriure:
> veig que alguns dels mòduls que hi falten més cadenes estan com a últims
> traductors en Jordi Mallach i en Josep Puigdemont, no se quina
> disponibilitat tenen, a veure si veuen el missatge i diuen com van de
> temps

Jo tot just avui m'hi he posat, però ara mateix vaig bé de temps, tot i
que depèn de si s'han de revisar gaire fitxers aquí a la llista.

Salut!
/Josep