[GNOME] Agafo la traducció de l'Evolution

dll ago 6 18:43:40 CEST 2007

Bones,

voldria encarregar-me de la traducció de l'Evolution si ningú hi té
inconvenient.

Ara mateix tinc el Gnumeric per acabar, però atès que l'Evolution és
un dels mòduls amb més prioritat i donat el fet que en Xavier no se'n
podrà encarregar aquest cop, voldria fer-lo abans que res.

Fa temps ja vaig col·laborar en la traducció de l'Evolution (en
l'alliberament del Gnome 2.16 o 2.18) i hi vaig enviar un diff
relativament gran, o sigui que no em vé de nou. També sóc usuari del
programa.