[GNOME]Nova traducció

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll ago 6 16:30:06 CEST 2007

abans de fer aquestes traduccions millor seria començar a anar acabant
les traduccions de la interfície gràfica del GNOME 2.20

per exemple el gdm2:
http://l10n.gnome.org/POT/gdm2.HEAD/gdm2.HEAD.ca.po l'últim traductor és
en Xavier Conde, i ell mateix ja ha dit que en aquesta versió no podrà
ajudar gaire, de manera que haurem de fer els mòduls que tenia assignats
com a últim traductor

també hi ha l'evolution que n'hi queden forces
http://l10n.gnome.org/POT/evolution.HEAD/evolution.HEAD.ca.po i així
segur que ja tindràs una bona estona

veig que alguns dels mòduls que hi falten més cadenes estan com a últims
traductors en Jordi Mallach i en Josep Puigdemont, no se quina
disponibilitat tenen, a veure si veuen el missatge i diuen com van de
temps

salut!

El dl 06 de 08 del 2007 a les 09:32 +0200, en/na Xavi salvat lozano va
escriure: