[GNOME] Actualització de l'accerciser

gil forcada gilforcada a guifi.net
Dma Ago 7 18:23:51 CEST 2007

algunes coses que he vist (en la interfície):

 #: ../plugins/interface_view.glade.h:5
 msgid "<b>Child count</b>"
-msgstr ""
+msgstr "<b>Compte de fills</b>"

-- «recompte» potser millor?

 #: ../plugins/interface_view.py:924
 msgid "Too many selectable children"
-msgstr ""
+msgstr "Masses fills seleccionables"

-- massa?

 #: ../src/lib/accerciser/about_dialog.py:54
-#, fuzzy
 msgid "The New BSD License See the COPYING and NOTICE files for
details."
 msgstr ""
-"La nova llicencia BSD\n"
-"Mireu els fitxers COPYING i NOTICE per a més detalls."
+"La nova llicencia BSD, vegeu els fitxers COPYING i NOTICE per a més
detalls."

-- llicència

com has fet el diff per a la documentació, està diferent del format
habitual

salut i bona feina!

El dt 07 de 08 del 2007 a les 17:38 +0200, en/na Joan va escriure: