[GNOME] Re: [gnome-cat] algunes coses de l'epiphany

gil forcada gilforcada a guifi.net
dll abr 30 20:13:19 CEST 2007

ups això anava a la llista de softcatalà!

tot i que sigui un adjectiu, com que el text aquest surt quan ja s'ha
tornat al principi i es un indicatiu seria millor deixar-ho com l'he
posat jo, almenys al meu parer

El dl 30 de 04 del 2007 a les 15:29 +0200, en/na Xavier Conde Rueda va
escriure:

> Potser aquí "wrapped" és un adjectiu, és a dir, "wrapped search". Una
> traducció podria ser "Torna al principi".
>
> Bona feina!

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network
bloc: http://klix.sytes.net/wordpress