[Gnome-dl] gimp - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dis nov 12 11:55:10 CET 2011

Hola,

L'estat nou del gimp - master - po (Català) és «Traduït».
http://l10n.gnome.org/vertimus/gimp/master/po/ca

Pujo el fitxer més que treballat. Vaig traduir les cadenes que faltaven de la primera meitat, el Joaquim les de la segona meitat del fitxer. El Pau va revisar la primera meitat del fitxer sencera i jo he revisat la segona part sencera. També s'han tingut en compte les suggerències del corrector automàtic.
Gran feinada! Suposo que ara només caldrà potser una revisió ràpida d'algun expert i provar la traducció sobre el GIMP.
Salut!

KonfrareAlbert
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl