[Gnome-dl] zenity - master

noreply a gnome.org noreply a gnome.org
dis jul 16 13:28:48 CEST 2011

Hola,

L'estat nou del zenity - master - help (Català) és «Pujat».
http://l10n.gnome.org/vertimus/zenity/master/help/ca

La vaig veure per casualitat i vaig dir-me "va fes-li una ullada :D"

Sí, potser em vaig passar amb el 50% ... però si als nous els fem traduir la documentació crec que sí que podem fer força cosa, només la documentació d'usuari ja són 2k cadenes, de manera que estaríem a gairebé la meitat (50-27)/2 + 27 = 38,5% :)

Ja ho he pujat, amb les captures de pantalla incloses.

Bona feina!!

Gil Forcada
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl