[Gnome-dl] hamster-applet - master

gnomeweb a gnome.org gnomeweb a gnome.org
dic mar 17 00:07:35 CET 2010

Hola,

L'estat nou del hamster-applet - master - po (Català) és «Revisat».
http://l10n.gnome.org/vertimus/hamster-applet/master/po/ca

Us envio el que hi he vist. Hi ha una cosa en què m'he fixat, però no ho he canviat perquè ho volia comentar abans:

Time tracker -> tot i que «comptador de temps» em sembla correcte, el que fa el Hamster és fer un seguiment de les activitats que realitza l'usuari, no pas simplement comptar el temps. Crec que en aquest cas «seguiment» seria més adequat per a «tracker» or «tracking».

Bona feina!

David Planella
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl