[Gnome-dl] byzanz - master

gnomeweb a gnome.org gnomeweb a gnome.org
div mar 12 18:04:53 CET 2010

Hola,

L'estat nou del byzanz - master - po (Català) és «Traduït».
http://l10n.gnome.org/vertimus/byzanz/master/po/ca

L'entrada "End current recording" / "Atura l'enregistrament actual" està marcada com a fuzzy però jo la veig correcta, com a màxim trauria la paraula actual si la considerem redundant.
A l'entrada translator-credits no tinc massa clar què hi he de posar, en qualsevol cas he afegit el meu nom al que ja hi era.

David Espinosa Alentorn
--
Això és un missatge automàtic enviat des de l10n.gnome.org.

Més informació sobre la llista de correu GNOME-dl