[GIMP] Re: instal·lador gimp 2.4 en català

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dis oct 27 11:30:05 CEST 2007

Continuo amb el tema instal·lador.

A casa ja tinc una versió nova de l'instal·lador. He arreglat molts errors
de traducció de l'instal·lador:

instal·la el The GIMP => instal·la el GIMP  (a tot arreu on apareix The
GIMP)
introduiu => introduïu
Trieu Carpeta => Selecció de carpetes   (a tots els títols)
capeta => carpeta

i alguns altres...

també he solucionat el tema imatge del gimp 2.2 i la nota de llicència és
com la vegada anterior que el principi està en català i després hi ha la
llicència en anglès.

El que no he trobat de cap manera encara és com puc forçar que l'idioma del
Gimp sigui en CATALÀ !!!  No trobo el lloc on he de fer el canvi del
registry.

Necessitaria:
- Si algú pot investigar el tema registry i la selecció d'idioma català
- Si algú pot fer proves de l'instal·lador en un Vista.

Continuo fent feina ... aviat ho tindré (=aquesta tarda passaré una versió
més definitiva de l'instal·lador, si el gmail no em deixa tirat com ha
passat aquest matí)

Quim.

Més informació sobre la llista de correu GIMP