[GIMP] GIMP per al windows es veu en castellà

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij oct 25 08:25:44 CEST 2007

Hola la versió del GIMP 2.4 per català ja es pot baixar de www.gimp.org.

L'he provada amb un XP SP1 catalanitzat, i la instal·lació em surt en anglès
i al final em deixa el GIMP en castellà.
La versió anterior del GIMP 2.2 se li podia canviar l'idioma anant al menú
Inicia del Windows - Entorn GTK - Selecciona Idioma. Però en el nou GIMP 2.4,
aquesta opció no la tinc.

Algú més em pot verificar que això mateix passa amb un XP SP1 i amb un Vista
?

Salut,

Quim.

PD miraré de treure una versió per a Windows totalment catalanitzada aquest
cap de setmana. En aquest context, no sé si avui  fer una notícia a
Softcatalà explicant la situació o esperar a treure un notícia definitiva la
setmana que ve, donant la bona notícia.

Més informació sobre la llista de correu GIMP