[GIMP] Correcció del GIMP

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dic oct 10 10:47:18 CEST 2007

Bones,

Sí, hauria de ser "el web".

Vaig començar a fer una revisió dels vídeos, però al final em sembla que
no vaig enviar el correu (i l'he perdut).  En tot cas, m'acabo de baixar
la RC3. Cosetes que hi he vist (que no sé si estan corregides, perquè no
tinc les últimes traduccions, oi?):

Consells del dia
-----------------

· El GIMP utilitza capes per estructurar la vostra imatge. Penseu-hi com
si fossin una pila de diapositives o filtres, transparents, que se
sobreposen .

*** sobreposen.

· Podeu realitzar moltes operacions de capa si cliqueu amb el botó dret
en l'etiqueta de text d'una capa en el diàleg capes.

*** Em sembla una mica enrevessat, tot plegat. Potser millor alguna cosa
com ara "Podeu realitzar moltes operacions de capa anant al diàleg de
capes i clicant amb el botó secundari / dret a l'etiqueta de text d'una
capa" ? (tampoc no n'estic gens convençuda, però)

Menú Fitxer
-----------

· Units

*** No està traduït (suposo que perquè jo no ho tinc actualitzat, oi?)

Menú Extensions
-----------------

· Logotips i rètols → Esculpit sobre el patró
Ajuda contextual: "... que pot estar escúlpit sobre..."

*** esculpit

Menú d'ajuda
------------

· Manual d'usuari → "Prepara les teves imatges per la web"

*** Prepareu (les vostres) imatges per a la web

Diàleg de preferències
----------------------

INTERFÍCIE

· Mida de les miniatures... "Petit, Mitjà, ..."

*** Haurien de ser femenins.

· Desa dreceres de teclat en sortir

*** les dreceres

· Utilitza dreceres de teclat dinàmiques
Ajuda contextual: "pels elements de menú"

*** per als elements de menú / dels elements de menú

SISTEMA D'AJUDA

· Navegador web a utilitzar:
Ajuda contextual: "la URL"

*** l'URL

OPCIONS DE L'EINA
-----------------

***Jo potser diria "Opcions d'eines" o "Opcions de les eines", en aquest
cas...

· Interpolació per defecte: Cúbic

*** Cúbica (no?)

· Opcions de pintura compartits entre eines

*** compartides

· Eina mou

*** Mou

GRAELLA PREDETERMINADA

· Espaiat: "Píxels"
· Desplaçament: "Píxels"

*** píxels

VISUALITZACIÓ

Resolució

· Detecta automàticament

*** Detecta-la

· Introdueix manualment

*** Introdueix-la / Especifica-la

CARPETES

→ Interprets

*** Intèrprets

· Carpetes d'interprets

*** Intèrprets

Caixa d'eines
--------------

· Eina Selecció lliure: Selecciona...

*** selecciona

· Eina Selecció de regió contigua: ...basant-se amb el color

*** basant-se en

· S'està cercant colors similars

*** En aquest cas, jo diria "Cerca de colors similars" o bé "Cerca
colors similars"

· Eina Selecció per color

· S'està cercant colors similars

*** En aquest cas, jo diria "Cerca de colors similars" o bé "Cerca
colors similars"

· Eina Selecció del primer pla:

Contingua

*** Contigua

· Eina camins

*** Camins

· Eina Clona

Alineació: Res

*** Cap
(hi ha algunes altres eines on hi apareix)

Quan compilis l'última versió, Quim, continuaré revisant :)

Salut!

El dt 09 de 10 del 2007 a les 00:20 +0200, en/na Josep Puigdemont va
escriure: