[GIMP] submenú per traduir al gimp 2.3 (i algunes d'errades)

Sílvia Miranda silvia.gnome a gmail.com
dis maig 12 14:37:13 CEST 2007

Sí, de fet suposo que sí que és correcte; ho deia més que res per
coherència amb la resta de manuals del GNOME, on diria que hi ha escrit
Manual de l'usuari. Però vaja, que no cal corregir-ho.

salut,

El dt 08 de 05 del 2007 a les 22:28 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure: