[GIMP] no em funciona el Gimp 2.3

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij maig 3 21:44:19 CEST 2007

Hola,

Perfecte! Gràcies, Quim!

> De tota manera, just després de fer la pregunta aquí a la llista he
> trobat un .deb de la versió 2.3.16. L'he instal·lat a l'ordinador de
> sobretaula (que va amb Feisty igual que el portàtil) i, sorpresa, no he
> tingut cap problema!

Ja em diràs on hi el .deb
Ara el que deu passar és que no té les últimes traduccions.

Per tant, dedueixo que he trencat unes quantes coses al portàtil, o
> sigui que m'hauré de plantejar de reinstal·lar-ho tot :P

No no passa res, tot el que s'ha instal·lat del gimp 2.3.14 antic s'ha fet
en una carpeta /usr/local que  no fa cap mal

Salut
Quim

Més informació sobre la llista de correu GIMP