[GIMP] no em funciona el Gimp 2.3

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dij maig 3 20:33:51 CEST 2007

Sílvia,

El Gimp 2.3.14 utilitza una biblioteques de l'ubuntu antic.
Aquest cap de setmana vaig compilar el Gimp 2.3.15 amb les noves
biblioteques.
Avui o demà miraré de penjar-lo.

I de pas també tindrà totes les noves traduccions.

A veure si ho acabo

Salut

Quim

El 03/05/07, Sílvia Miranda <silvia.gnome a gmail.com> ha escrit: