[Geotraduccio] [OsmAnd] Guiatge per veu TTS

josep constantí jconstanti a yahoo.es
diu jun 14 20:41:26 CEST 2015

Hola Albert,

Fa temps que ho tinc una mica aturat.

- Recordo que vaig provar de llistar les gravacions en angles i generar
les versions equivalents en català (mitjançant generador TTS en català
festcat <http://festcat.talp.cat/> )

- vaig provar de generar un document de configuració a OsmAnd
ttsconfig.p

Tinc un munt d'ogg's en veu sintètica de festcat però estic pensant que
pot ser millor gravar directament una veu real agradable.

el cas és que no sabent exactament el que cal fer ho vaig acabar
deixant.

Si saps el que cal fer (un roadmap vaja) jo t'ajudaré segur.

josep

Més informació sobre la llista de correu Geotraduccio