[Geotraduccio] Configuració de la llista

Sergi Gumà sguma a mapista.com
dic ago 20 13:55:10 CEST 2014

Per cert, cal un àlies tant llarg??? :-)

A 20-08-2014 13:54,
Sergi Gumà escrigué:

> A primera vista, tot sembla correcte.

He fet un "Respondre" i només m'ha posat l'adreça de la llista.

Sergi

> A 20-08-2014 13:51, Konfrare Albert escrigué:

companys,

fent un «Respondre a tots» només m'apareixia la seva adreça (i no la
de la llista).

resposta es fa només a la llista?

aspecte de la configuració que no sigui correcte feu-m'ho saber, si us
plau (és la primera llista del mailman que administro) ;)
qualsevol cas, Xevi, ja m'ajudaràs ;)

KONFRARE ALBERT
de Cervelló