[Geotraduccio] Bon dia!

Konfrare Albert lakonfrariadelavila a gmail.com
dic ago 20 13:48:08 CEST 2014

Hola Sergi,

Benvingut!
Espero que d'aquí un temps puguis dir: «Gràcies a l'Albert i al Carlos...»
;)
Ara seriosament, me n'alegro de què ens donis un cop de mà amb la traducció
/ revisió segur que tots plegats podrem aprendre coses noves, i la teva
experiència en el camp ens és de gran vàlua :)

Aprofito per saludar al Carlos que va fer un missatge de benvinguda però no
el puc respondre perquè encara no m'havia subscrit a la llista.

També he vist alguns problemes de configuració al mailman, envio un correu
a part per no començar amb un off-topic.

Salut i bones traduccions!

El dia 19 agost de 2014 10:13, Sergi Gumà <sguma a mapista.com> ha escrit: