[Fedora] Vols ajudar a revisar i trobar errades en la traducció de l'instal·lador de Fedora?

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj a gmail.com
dim ago 22 09:43:00 CEST 2017

Bones,

He aplicat la correcció tràfic -> trànsit.

La traducció de cookbook està bloquejada des de fa uns dies, prec nota,
quan pugui aplicaré les correccions.
https://fedora.zanata.org/iteration/view/fedora-cookbook/master/languages/ca?dswid=-1740

Salutacions,
Robert

El dia 22 d’agost de 2017 a les 9:24, Robert Antoni Buj i Gelonch <
robert.buj a gmail.com> ha escrit: