[Fedora] Vols ajudar a revisar i trobar errades en la traducció de l'instal·lador de Fedora?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim ago 22 08:30:29 CEST 2017

Hola Robert,

Aquí:
https://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=&target=tr%C3%A0fic&project=Fedora

Caldria usar transit.

No sé si has tingut l'oportunitat de revisar els informes de qualitat
darrerament:

https://www.softcatala.org/recursos/quality/fedora.html

Per exemple, a  "fedora/cockpit/ca.po.json" hi errades com: emmagatgematge,
empremptes,  etc

Jo vaig servir rawhide i qualsevol cosa que observi te la comento.

Espero sigui útil. Gràcies

Jordi

: