[Fedora] DNF

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj a gmail.com
dic set 2 08:36:21 CEST 2015

Bones Jordi,

OK, et paso els enllaços:

https://fedora.zanata.org/iteration/view/dnf-plugins-extras/master/languages/ca
https://fedora.zanata.org/iteration/view/dnf-plugins-core/master/languages/ca
https://fedora.zanata.org/iteration/view/dnf-plugin-system-upgrade/master/languages/ca
https://fedora.zanata.org/iteration/view/comps/master/languages/ca
(transiflex -> Zanata)

Crec que també podríem afegir-hi alguns de virtualització:

https://fedora.zanata.org/iteration/view/virt-manager/master/languages/ca
https://fedora.zanata.org/iteration/view/virt-viewer/master/languages/ca
https://fedora.zanata.org/iteration/view/virt-top/master/languages/ca

Aquests dies també he estat traduint i revisant el sugar labs (encara està
molt verd):

http://translate.sugarlabs.org/ca/

Aquesta setmana ho tinc una mica complicat per taduir.
La setmana que vé treballaré amb les traduccions del sugar labs i traduiré
les actualitzacions que vagin sortint al projecte Fedora.

Salutacions,
Robert

El dia 1 de setembre de 2015, 22:24, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: