[Fedora] Instal·lació 100% en català + traducció de les pàgines web

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj a gmail.com
dic maig 6 13:47:35 CEST 2015

Bones Jaume,

No es detecta el sí amb accent, hi molt si sense accent que haurien portar
accent.

Salutacions,
Robert

El dia 6 de maig de 2015, 12:09, Jaume Ortolà i Font <jaumeortola a gmail.com>
ha escrit: