[Fedora] Voluntaris per ser moderadors https://ask.fedoraproject.org en CATALÀ

Robert Antoni Buj i Gelonch robert.buj a gmail.com
dij abr 2 18:21:29 CEST 2015

Hola Oscar,

T'he afegit a la llista de voluntaris per ser moderadors a
https://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Fedora#Suport .
Quan puguis dóna un cop d'ull a aquesta pàgina
https://fedoraproject.org/wiki/Ask_fedora_guidelines

Quan hi hagin 3 voluntaris en la llista enviaré la petició, si n'hi ha més
de tres millor :-D

Salutacions,
Robert

El dia 2 abril de 2015, 16:41, Oscar Osta Pueyo <oostap.listas a gmail.com>
ha escrit: