[Fedora] Em presente

Jordi Garcia Soler jordialcoister a gmail.com
dll mar 4 11:40:29 CET 2013

Bon dia a tothom!

Sóc nou al projecte, així que deixeu que em presente... Em dic Jordi Garcia
Soler, sóc d'Alcoi una ciutat al nord d'Alacant encara que fa uns anys que
visc i treballe a Barcelona ciutat.

Encara que treballe a una multinacional fent de suport local i tots els
sistemes són Wintel (inclosos servidors, encara que no hi tinc accés) faig
servir fedora com a SO preferent a la meva vida quotidiana i fa alguns anys
que curse el màster de Programari lliure a la UOC doncs és una filosofia
molt alineada amb la meva personal i ja fa temps que tinc ganes de
participar activament en la comunitat catalanoparlant de linux.

Bé, ara mateix vaig per la recta final dels estudis, tot just he començat
el Treball Final de Màster i el meu objectiu és fer del programari lliure
un forma de guanyar-me la vida, a més de participar-hi activament en tot
allò que pugi (i tingui temps) dins la comunitat fedora.

Com a valencià, des de sempre he tingut un sentiment d'unitat de la llengua
(veiem molt TV3 abans que apagaren els repetidors) i he tractat des de la
meva humil posició d'aportar el meu granet de sorra en la normalització
lingüística a la meva vida quotidiana, ara tinc la oportunitat de
treballar-hi per la traducció de la documentació del projecte fedora i
estic encantat.

Espere disfrutar molt!