[Fedora] Notícia pel web de Softcatalà sobre Fedora 20

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll des 23 07:56:51 CET 2013

Hola Jordi,

Disculpa el retard. La notícia ja està publicada. L'enviem a subscriptors?
No tinc tan clar si cal fer nota de premsa. Ja em dius què en penses.

Salut
Pau

El dia 19 desembre de 2013 12.06, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: