[Fedora] amunt, amunt i fora!

muzzol muzzol a muzzol.com
dll jul 2 21:48:42 CEST 2012

bones,

aquí un muzzol disposat a fer traduccions.

alguns ja me coneixeu d'altres llistes i contrades, pels que no tenim el
gust, soc un administrador/mercenari més veterà del que m'agradaria situat
a una illa alemanya allà pel mediterrani.

m'he donat d'alta a la llista i a transifex (gràcies papapep!) bàsicament
per traduir el projecte SSSD (https://fedora.transifex.com/projects/p/sssd/)

a la feina ho estam implantant i volen que els missatges apareguin en
català.

ens llegim!

muzzol

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)muzzol.com
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
"El gobierno español sólo habla con terroristas, homosexuales y catalanes,
a ver cuando se decide a hablar con gente normal"
Jiménez Losantos