[Fedora] Self-Introduction: Bernabé Borrero, Català

Bernabé Borrero bernabeborrero a gmail.com
dim gen 31 16:30:13 CET 2012

Hola, em dic Berna. Sóc d'Olot, Espanya.
El meu nom d'usuari FAS és bernaborrero. M'he unit a l'equip amb la idea
d'ajudar a traduir Fedora a català.
Sóc tècnic en sistemes microinformàtics i xarxes, actualment preparant
l'accés a un grau superior en So.
Ja he ajudat a traduir projectes abans, com Browsershots i Findicons, a més
d'alguns projectes a Launchpad a castellà i català.
Fa uns tres anys que utilitzo Linux, però tot just vaig començar a
utilitzar Fedora fa uns pocs mesos. He pensat que seria una bona idea
contribuir una miqueta al projecte.
La meva GPG KEYID i fingerprint:

[berna a berna-laptop ~]$ gpg --fingerprint 1EF8064C
pub   2048R/1EF8064C 2012-01-31
      Key fingerprint = C60C 0C5B 0AD7 1FB5 40B1  3B3B 5E2A 585A 1EF8 064C
uid                  Bernabé Borrero (En Berna.) <bernabeborrero a gmail.com>
sub   2048R/05C79037 2012-01-31

Bon dia a tothom!