[Fedora] Self-Introduction: Bernabé Borrero, Català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu feb 19 12:37:07 CET 2012

En/na Bernabé Borrero ha escrit:
> Hola, em dic Berna. Sóc d'Olot, Espanya.
> El meu nom d'usuari FAS és bernaborrero. M'he unit a l'equip amb la idea
> d'ajudar a traduir Fedora a català.
> Sóc tècnic en sistemes microinformàtics i xarxes, actualment preparant
> l'accés a un grau superior en So.
> Ja he ajudat a traduir projectes abans, com Browsershots i Findicons, a
> més d'alguns projectes a Launchpad a castellà i català.
> Fa uns tres anys que utilitzo Linux, però tot just vaig començar a
> utilitzar Fedora fa uns pocs mesos. He pensat que seria una bona idea
> contribuir una miqueta al projecte.
> [...]

Benvingut Bernabé!

Sóc en Jordi, jo també estic traduint alguns mòduls de la Fedora.

Una cosa que pot ser una bona idea és enviar a la llista els fitxers PO
un cop els tinguis traduïts amb un diff per tal de poder-los revisar. Jo
acostumo a fer el mateix. D'aquesta manera incrementem la qualitat de
les traduccions.

Atentament,

Jordi

Play on-line brain teasers at http://www.gbrainy.com