[Fedora] Actualització de l'Anaconda

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 23 10:34:40 CEST 2011

Hola,

Ahir durant la Jornada de Traducció[1] vaig aprofitar per actualitzar
l'Anaconda. Vaig fer una instal·lació de Fedora 16 i vaig començar
traduint tot el que sortia en anglès en una instal·lació normal. Després
vaig continuar amb la resta del fitxer.

He pujat la traducció a la 'Anaconda ? Master'[2] i hem passat d'estar
al 68% al 81%.

No sé si és possible, però si es pogués demanar que importessin aquesta
versió a la branca Anaconda ? f16-branch seria fantàstic, perquè el
fitxer és el mateix. Com a resultat, els nous usuaris de Fedora 16
podrien fer la instal·lació en català.

[1]
http://www.softcatala.org/jornada_oberta_de_traduccio_dissabte_22_doctubre_barcelona
[2] https://fedora.transifex.net/projects/p/fedora/r/fedora-main/l/ca/